maanantai 16. heinäkuuta 2012

Eka pv!

Eli moi oon 13 v. tyttö tuolta länsi-suomest ja kirjotan blogia koska elämäs saattaa olla tilanteita jotka täytyy saada ylös. Rakastan yli kaiken: eläimiä, shoppailua, ihania kamujani, jotka ovat tukenani aina, ja muutaki taitaa viel olla, niinkuin esim.kesä mutta en jaksa luetella enempää :)! Pojatkin kuuluvat selkeesti mun elämään vaikka en ookkaa koskaa seukannu! Monesti oon kyl ihastunu, mut aina yleensä mut on torjuttu, kosk en oo kovin suosittu :( Unohdin tos mainita et rakastan myös yliyliyli kaiken muotia. Mun suuriunelma o tulla muotisuunnittelijax!!!<3 Saan vrm joululahjax ompelukonee :)


Tnä: Olin ulkona sekoiltii kamuje kaa ja sillei. Mut toivottavasti joku lukis tätä blogii :) Mainostakaa ihmees eteenpäi!!!<3<3<3
<3: Marsipaani/Muoti hullu


2 kommenttia: